;

duminică, 15 septembrie 2013

Emotii de toamna...

          Ah, ce ma enerveaza toamna asta! Nu stiu ce e cu frigul asta si cu marul inflorit de la geamul meu.
Incepe scoala. Ma bucur. Ma bucur ca nu trebuie sa merg si la scoala!

PS:  Tocmai am terminat de citit Hotii de frumusete (recenzie de Anca Miraut aici) de Pascal Bruckner, am mai citit de el Luni de fiere ( recenzie de Ana Maria Peritan aici). Are un stil interesant. Pentru mine greu de parcurs. Enervant. Si, totusi vrei sa stii ce se intampla. Asta inseamna ca totusi scrie bine sau ca sunt masochista. Am citit mai intai Luni de fiere si mi se parea incredibila. Da, literatura asta contemporana n-o prea inteleg. Hotii de frumusete e soft... in registru diferit, digerabila, citibila.
         Mda. Nici nu stiu daca sa recomand. Nu inteleg de ce Luni de fiere e capodopera... Mi s-a parut socanta. Atat. Scriitorul are forta.
          Am aflat ca Luni de fiere a fost si ecranizat. Poate ca e un film bun, cine stie. Nu stiu daca sa vreau sa il vad :)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu