;

joi, 4 iulie 2013

Șotron melc

          Aflu ieri ca exista un joc șotron melc... citesc regulamentul, imi place, se face melcul, cu creta pe caldaram,  cine sare pana la 1 fara greseala(noi am mai pus o casuta pe care scria STOP), intr-un picior, adica nu calca linia, isi alege o casuta, nu prima!, isi scrie numele pe ea si ceilalti tre„ sa sara peste. Super magic, imi place si -mi zic ca o sa ne jucam cu prima ocazie.
         N-ajung bine acasa a TA_NAM prima ocazie...cei doi veseli naparstoci veniti in vizita se arata incantati asa ca mergem sa sarim. De cum ajungem jos se mai lipesc doua fetite si peste 10 minute inca una, super magic. Eram 6 deja :D!!! Lupta stransa, dura chiar :)!

        Mda, am citit ca e joc de rabdare, intr-adevar e,  am dezvaluit si metoda mea castigatoare dar saritorii astia sareau dupa regula lor necastigatoare :), cu multa perseverenta pentru ca laudam toate sariturile. Unele erau haioase rau, serios!


Tre sa jucati! E super fun! :)
PS: Aseara pe inserate ma intorc acasa. Ștefi și Meli isi desenau melcul, ele erau departe si eu happy...
La multi ani, Americaaa! Mihai si Carolyn, va puuuup tare! Have fun! Biiiiiggggg fuuuuunnnnn!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu