;

miercuri, 17 iulie 2013

Daca e miercuri, e Origami :)

          Eu iar nu stiu ce zi e. Mi se intampla in ultimul timp sa nu stiu ce zi e si azi mai convinsa ca oricand am fost ca e joi, desi stiam ca daca e miercuri e origami :).
         Și a fost miercuri azi, super fun, am intalnit 13 copii la origami la biblioteca din Satu meu Mare si ei imi spuneau pe nume asa cum i-am invatat,  like we were old, old buddies. Nice feeling. Fețe noi si prieteni vechi, ne mai intalniseram miercurea trecuta doar :)! Am facut morisca ("Moara") cum ii explica o fetita bunicii ei :) si avion.
        La sfarsit am incins o competitie grozava, al cui avion zboara mai departe. Cata veselie! Da. Mai facem avioane altfel, alta data, cred ca era destul sa facem avionul asta si sa ne jucam. Super fun!
        "Mai veniti? Eu da. Si eu. Si eu. Si eu. Si eu :)..."
        Cine spune ca, in zilele noastre, copiii nu stiu sa se joace bate campii. Va zic eu. Ia sa-i bagati un pic in seama!          
                                                                                        Vio si cu mine:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu