;

duminică, 21 iulie 2013

Ardudul medieval, editia I, 20-21 iulie 2013

          Legenda cetatii Ardud o gasiti aici, azi am fost pana la Ardud ca acolo e in desfasurare "Ardudul medieval", prima editie. Draguta ideea, lucrurile se intampla in jurul cetatii, vreme buna... deci bine. Pauzele lungi si dese intre momente raman un mister, ca pe cand se aduna publicul taaaa-naaaam nu se mai intampla nimic si iar dispareau oamenii (logic, asa am disparut si noi:). Fiind la prima editie, zic sa se facem ca nici n-am observat. Nici ca pe la unele tarabe preturile nu erau afisate (mi-au placut niste casete de lemn pictate dar n-aveam chef sa-ntreb nimic), nici ca intr-un cort  cineva picta pe cineva pe fata dar nu scria nicaieri: loooserilor aduceti-va si voi copiii ca ii amuza sa stea pictati!, deci sa n-aud ca a fost ceva comercial ca ma enervez, de-adevaratelea! Tarabele cu d`ale gurii si cu kitsch-uri erau la 5 minute de cetate, deci fain.
          Na, eu chiar m-am simtit bine (am stat aproape 4 ore!) si a fost fun, oamenii fac sa fie fun intotdeauna, m-am bucurat sa revad cetatea dupa nu-stiu-cati-ani, acum renovata si desi initial am zis ca nu imi place m-am razgandit, am intrat de doua ori in ea, pana la urma. Chiar am sa caut poze d-ale mele de pe vremea cand erau ruine. De la geamurile mici se vede asa de frumos in zare!
          


 
Mi-a placut ca puteai sa stai pe busteni daca voiai. Eu am stat :). Erau multe lucruri interactive si la unele oamenii au interactionat foarte repede. Surprinzator :).
 
Teatru. Fun. Spectatorii au intrat si ei in joc si s-au simtit foarte bine.  

Asa arata cetatea de la drumul national, cand te apropii mai are un turn, paralel. De treci  pe langa...opreste-te. E frumoasa :).
"Ardudul medieval" hai, noroc! si la mai mare :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu