;

luni, 6 mai 2013

Sufar de intoleranta

          uite. eu n-am inteles cum e cu multe lucruri. de exemplu, n-am reusit sa inteleg oamenii care in zilele noastre se casatoresc numai fiindca ea a ramas insarcinata. nu pentru ca exista sentimente si nici speranta ca lucrurile vor tine dar pentru ca exista sentimentul ca o data cu venirea copilului pe lume el sau ea se va schimba. total. radical.si va renunta la toate proastele obiceiuri  si va  citi brusc Kant si Schopenhauer si va asculta Chopin ... si daaadddaaadddaa vor trai fericiti pana la sfarsitul vietii pentru ca daaa se stie, elixirul fericirii sunt copiii.
          hmmm. eu, din pacate, cunosc doua situatii din astea si daca va ganditi bine precis ca mai sunt si altii care se zbat sa fie fericiti prin aducerea pe lume a unui copil.doua situatii din astea in care cel putin unul se simte in plus, singur in trei, nefericit dar insurat.
         na, ca mie mi se pare aiurea, va rog sa ma scuzati. apoi, de curand, o ea, insarcinata, afla ca el o inseala dar nu-i nimic, ea isi doreste un copil si el o sa se schimbe... PUNCT. What? Eu nu zic ca nu se mai "nasc" niste instincte materne/paterne zic doar ca eu sufar de intoleranta, la multe lucruri. Printre altele la prostie, in caz ca se intreaba cineva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu