;

luni, 13 mai 2013

Cum sa prinzi un greiere (2)

             Na, sa prinzi greieri e si asta o stiinta ca oricare stiinta. Complicata, cam ca biblioteconomia. Stiti voi stiinta aia in care NU, NU SCRIEM BIBLII... Complicata  la inceput pana intelegi cand, cine... si cum se prinde un greiere. Acolo ziceam cum l-am prins anut trecut.
            Anul asta... a venit momentul sa ma dau mare. Am invatat pe altii cum se prinde si am prins greieri. Da, parca aveam trei centuri negre. Zau asa :P.
            Deci reparati-va bicicletele, imprumutati-va, cumparati-va si veniti sa va invat. Mi-am propus sa invat 10 oameni, mai sunt doar 8 locuri :). Soooo?
             Greierii de anu` asta se lasa mai greu. Sau au simturile mai ascutite. Sau mi-a scazut mie vederea. Ca nu, nu stiinta. Greierologia?!, asta o stapanesc deja :)
           Asa arata greierele, asta era mai sfios :) si foarte sprinten. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu