;

miercuri, 29 mai 2013

I love funny people!

          De-adevaratelea. I love funny people. Ieri doua chestii minunate mi s-au intamplat, in rastimp de zece minute. 
         Treceam pe langa o baltoaca mare cat latimea unui drum de doua benzi. Trei copii, doi contra unu, dadeau cu pietre si se stropeau :D. Pana peste cap! Erau super tari. Eram cu geaca mea de iarna, mai mult alba, ca altfel... tare ispitita am fost. Atata veselie n-am vazut de mult. Aratau de comando :D si dadeau cu pietre zici ca se pregateau pentru olimpiada.
         Apoi m-am intalnit cu Sasha, o catelusa, dupa freza, ca avea o codita roz. A fost dragoste la prima vedere. Printre "linsaturi", sarituri si dat din coada vertiginos, Sasha mi-a lasat niste amprente (4) pe geaca mea (proaspat spalata, pregatita de  iarna), mai mult alba, cum ziceam mai devreme.
        Apoi, nu mai bine mai zaboveam un pic si dadeam si cu pietre cu gasca vesela? 
     
PS:  In povestea cu Sasha "funny people" era stapana care i-a pus nume de baiat catelusei :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu