;

miercuri, 8 mai 2013

Nu pot sa cred

Bahmuteanu iaaaar s-a impacat cu Prigoana. Hnmn. Pai eu cred asa... oamenii care se impaca atunci cand aroti iti zis ca esti nebun (a mia oara) atunci e mai multa dragoste sau nebunie decat stie toata lumea. Na.sa fie ferictiti. eu tot nu pot sa cred. ps: asta e prima postare de pe telefon.complicata treaba tehnologia.serios.am scris cu greseli si nu pot sterge. oF..... ps2. sa ai o zi faina. ce zic eu aici....sa fie super!!!!damn it :)


Later edit...am ajuns la Haspita mea... inca n-am inteles de ce nu ma lasa de pe telefon sa duc cursorul unde vreau eu. As fi vrut sa mai adaug niste chestii dar cinci randuri mi-au luat o gramada de timp+nervi, c-am intrat in saptamana in care pot sa ma enervez din nou. bun asa :) Stiu ca atunci cand o sa descopar cum poti sterge... o sa scriu romane fluviu :) Just kidding.
 aroti iti zis = toti iti zic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu