;

luni, 21 ianuarie 2013

Omul din cerc...

          De abia astept sa citesc: Matei Vişniec " Omul din cerc ". Iata un fragment, o prietena de-ale mele a citit si citat  :) : 
         " Dacă vreau să fiu singur mă opresc, scot creta neagră din buzunar şi trag un cerc în jurul meu. În interiorul cercului sunt la adăpost. Când sunt în cerc, nimeni nu poate şi nici nu are dreptul să mi se adreseze. Nimeni nu poate şi nici nu are dreptul să intre în cercul meu, să mă atingă sau să mă privească prea insistent.
...
           Ceea ce mă nelinişteşte puţin sunt însă unele zvonuri care circulă de la o vreme prin oraş.Se spune că aceste cercuri ascund, totuşi, o capcană. Se spune că uneori omul intră în cerc dar că nu mai poate ieşi. Se vorbeşte chiar despre oameni care au rămas blocaţi în cercuri, în pofida voinţei lor. Se mai vehiculează ideea că oamenii care trăiesc în cercul lor de zece sau douăzeci de ani sunt, în realitate, prizonieri ai cercului. Se mai spune de asemenea că, de câtva timp, majoritatea cercurilor nici nu mai ascultă de oameni. S-ar părea că sunt nenumăraţi cei care, odată intraţi în cerc, descoperă că nu mai pot să-şi deschidă cuşca în care au intrat.  Şi că nu vor mai putea ieşi, de fapt, niciodată."

Interesant? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu