;

joi, 10 ianuarie 2013

Doamne...ce măcel!

           Aseară voiam să văd Cloud Atlas. Când am văzut că ține trei ore am lăsat pentru weekend filmul ăsta, pentru un weekend că nu știu dacă am chef să mă uit trei ore la film. Așa că am ales Carnage tradus in limba română ”Doamne...ce măcel!” pe care voiam să-l văd  când a apărut și apoi am uitat de el.
          Povestea filmului si nu numai... AICI.
          Mie filmul mi-a plăcut. E un fel de ”teatru-film” și e tare interesant să vezi cum evoluează personajele, chiar dacă pentru mine uneori era prea de tot pentru că, într-o situație identică, nu m-aș vedea rămanând mai mult de cinci minute... Asta este! Fiecare cu nervii lui. Gagicile :D bestiale amandouă, Jodie Foster&Kate Winslet (pe care eu n-am recunoscut-o, numai de pe generic).
        Scenariul fain și foarte plauzibil. Plin de nebuni pe lumea asta. M-am distrat pe alocuri dar mi-am și zis de câteva ori ”Gizăs...” :D. Asta se întâmplă când nu știm cum să scurtăm întâlnirile.:D
        Recomand.
       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu