;

luni, 14 ianuarie 2013

Cloud Atlas, fiți atenți!

         am văzut aseară  filmul Atlasul norilor (Cloud Atlas).
       E un film interesant, despre viață, iubire, libertate, suflete care se reîntâlnesc...  Trebuie să ai mintea odihnită când îl vezi pentru a face conexiunile că, altfel, zici din start că e un film aiurea. Nu, nu e.
       Pe parcursul a câtorva sute de ani, șase povești (șase planuri!- am și zis... hai, mă laaași :D ) care aparent n-au nicio legătură se leagă prin anumite elemente. Trecerea de la o poveste la alta se face foarte fain. Personajele din povești joacă în toate poveștile, asta e funny dar și derutează :)... alte roluri, desigur. O dată e personaj pozitiv, o dată negativ, o dată bărbat, alteori femeie...Faină construcție. 
       Poveste în poveste, kind of.
       Durează 3 ore, n-am simțit cum trece timpul, semn că te prinde. 
       Recomand.

PS: Sursa foto 

2 comentarii:

  1. Uite, aici nu ne potrivim, mie sincer mi s-a părut extraordinar de obositor şi neinteresant şi plictisitor şi o mare porcărie, no offense!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) nici mie nu mi-a placut la inceput. e complicat constructia. mie imi place mult ideea cu sufletele care se reintalnesc.
      ce filme mai recomanzi tu?

      Ștergere