;

duminică, 15 iulie 2012

Limonada si dilema mea...

         da, eu sunt un mare fan lamai. limonada. inghetata de lamaie. sos cu lamaie si alte chestii "lamaizate"
obisnuiesc sa fac limonada acasa. si sa beau limonada in diverse locuri in care ajung ca sa vad ce/cum fac altii. la Balea Lac n-am mai incercat. ca, am trecut pe langa un frigider si ta-naaam...iata ce-am vazut, sucuri naturale :)
in frigider lasate de pe-o zi pe alta niste sucuri... ca, da, nimic nu se pierde, nu-i asa? io asa magarie n-am mai pomenit niciodata. pana saptamana trecuta. never say never.
           na, pun si detaliu, se vede clar ca frigiderul e "inlantuit" deci niciun microb nu intra. pentru fricosii de microbi. sucurile pot sta mult si bine ca-s in frigider. numai niste fitosi ca mine ar putea obiecta. se vede doar clar ca unele sucuri (oare alea mai vechi) pe langa lantul de la usa mai au o protectie, o folie de celofan. 
           Pentru ca asa se face... ca  n-am stiut eu, asta este, omu` cat traieste invata.Totu-i sub control. 
Eu o sa ma mai gandesc daca ma mai risc cu sucuri naturale.
          E important sa mergi cu ochii deschisi uneori. Uneori vezi lucruri...
          Draga OPC, chestiile astea sunt in regula? Ca mie nu mi se pare. Chiar deloc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu