;

marți, 24 iulie 2012

Istraterestra viseaza extraterestrii

          :) o da, am visat. vorbeam despre vise zilele astea si despre faptul ca lucreaza subconstientul :) deci? care este legatura?
         m-am culcat la 1 noaptea. am pus alarma sa sune la ora 3 si ma gandeam ca n-o sa ma pot trezi. am adormit si pan` sa sune alarma ia sa vezi, visez... eram pe strada si vad extraterestrii. pe cer. mai intai o pisica neagra care se transforma intr-un liliac(aduce a reclama de la Orange, stiu)  care zbura invers :) si acesta se transforma intr-un Trabant albastru :D care plutea cu rotile in sus :) si eu voiam sa le fac poze si aparatul meu foto numa` nu declansa...tot palpaia, asa cum face cand are bateria slaba.  Mda, o data vad si eu extraterestrii si aparatul foto face fite... Mda :D
          asa ca iaca si visul meu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu