;

marți, 20 martie 2012

A Princess for Christmas + Cipsurile WASABI de la Chio = senzatii tari

       Din intamplare m-am uitat la filmul asta de "duminica", a Princess for Christmas, un film dragut, o comedioara romantica, te binedispune si joaca si Roger Moore in el. Ce-i si mai fain e ca mi se parea cunoscut unul acolo si ziceam ca l-am mai vazut in ceva film dar nu stiam in care... si la sfarsit citesc distributia si era Florin Busuioc :D. mda :D.
         Filmul s-a filmat la Peles,prin Bucuresti si in studiourile Pro. Habar n-aveam de filmul asta si nu stiu de ce nu s-au laudat cu el, a fost o intamplare sa ma uit la un film de Craciun in luna martie.
          So, daca aveti chef, uitati-va la asta, mie mi-a placut.

       mda, la film merg si niste cipsuri...
      Am cumparat ceva new de la Chio, cica Xtreme wasabi. scrie pe ambalaj ca sunt hot, strong, spicy and sour dar cum mie nu mi-i frica, ba chiar imi plac chestiile condimentate am cumparat. Pai, ce sa zic, sunt criminale frate! Daca mananci trei deodata... te ia naiba. Wasabi e exact cum scrie aici. Adica are gust de hrean, are un gust extrem de puternic si  wasabi asta produce vapori care irită căile nazale. Interesanta senzatie... Chiar merita incercate. Eu asa ceva n-am mai pomenit, pe bune.
         Pofta buna! Daca te-apuca plansu` sa nu zici ca nu ti-am zis! :)

10 comentarii:

  1. Si daca tot iti place wasabi, vezi ca mai sunt arahidele alea de la Maggy care sunt trase intr-un invelis crocant cu diferite arome... este un sortiment si cu wasabi. Guten Appetit!

    RăspundețiȘtergere
  2. trebuie sa le incerc si pe alea :)... daca am supravietuit Chio-ului...

    RăspundețiȘtergere
  3. Parerea mea e ca astea deja nu mai sunt chipsuri, ci un amestec nefericit de condimente care iti fac rau la stomac.

    Prefer de 1000 de ori Lay's pentru ca sunt din cartofi adevarati si au arome mai bune :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stii tu ca ar fi cartofi adevarati.Si astia ce-s?!Cartofi neadevarati.Care-s aromele alea mai bune?!

      Ștergere
  4. eu am mai cumparat o punga. incepe sa imi placa.:D. mie imi plac cipsurile Chio cu sare si Pringles :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Chio a dat lovitura cu chipsurile astea extrem, chiar sunt super tari!

    RăspundețiȘtergere
  6. gusturile xtremes in general sunt foarte tari dar cele cu wasabi sunt foarte foarte bune

    RăspundețiȘtergere