;

vineri, 2 martie 2012

Banca ING, episodul 3, sper si ultimul

mda, am primit de la Banca ING un raspuns scris in care mi se aduce la cunostinta sa fiu linistita ca nu mi s-a atasat nimic la nimic si ca a fost o incurcatura, ca urmare a sesizarii din 17 februarie. datorita vitezei lor de reactie (inexistenta) am mai dat eu un telefon miercuri 22 februarie si am trimis si un mail joi 23 februarie la care banca nu a mai raspuns, considerand (probabil) ca a fost extrem de clara in scrisoarea ce am primit-o vineri 24 (unde scrie ca e datorita apelului din 17)... cu toate ca in mail am facut si o solicitare la care nu am primit raspuns. n-am chef sa ma duc la banca, atunci cand am fost dupa scrisoare am povestit si faza cu "azi (vinerea trecuta) mi-a trimis banca o sticla de vin sparta, pe care am refuzat-o :D, asta asa ca sa se stie cum repara banca situatiile "grele". Dau un vin, te-mbeti, uiti, ramai prieten...
        na, ideea n-o fi rea, nu m-au prins pe mine in ziua aia fericita cand orice sticla de vin era binevenita, nu ma leg de idee, dar mi se pare total aiurea sa trimiti o sticla cand tu nu ai raspuns la ultima mea solicitare! Si apoi, banca n-a mai trimis alta sticla deci e semn clar ca nici prima data nu trebuia. 
          In timp ce povesteam cu tipa de la ING mai descopar o neregula, ca prima data cand mi-au trimis scrisoare au scris tot contul, cu toate cifrele, ori acest lucru cica nu se face, adica corect se blureaza cifrele dinauntru... raman vizibile doar primele 4 si ultimele 4 cifre. Na, eu cred acum ca a primit si minora o scrisoare cu numarul meu de cont daca nu a mai primit si altceva, nu pot sa imi dau seama.
        Am primit si un formular de feedback pe mail, l-am completat in termeni negativi pentru ca asta e parerea mea acum, ca ING sucks desi mi-au mai trecut din nervii de primavara.
         inca ma intreb daca asa e normal sa procedeze o banca. nu stiu inca daca sa rup legatura cu ei pentru ca pare asa "sefeistica" povestea si n-am chef de SF-uri acum, un prieten mi-a zis ca am asigurare la cont si ca in caz ca se intampla ceva banca repara tot. oare? 
         in rest, minunat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu