;

duminică, 11 martie 2012

Astazi iar, la televizor...Cireasa de pe tort, Romanii au talent...

         a trecut si anul (si o luna) in care am zis ca nu ma la televizor. mi se pare incredibil dat fiind faptul ca ma uitam cel putin 3 ore pe zi. la inceput a fost foarte greu dar am rezistat eroic :)
          am auzit ca a reinceput Cireasa de pe tort si mi-am propus sa ma uit la emisiune. Am prins trei seri, gazdele editiei  Marina Dina, Adelina Pestritu, Bursucu si Iftimoaie.Una peste alta mi-a placut dar am ramas si eu cu mirarile mele... Marina Dina dupa ce a folosit linguritele sustinea ca nu mai are, nu-i trecea prin cap ca le-ar fi putut spala!!! Are 25 de ani, n-am pretentii sa stie sa gateasca, are timp sa invete, dar sa ii treaca prin cap ca s-ar putea spala DA ar fi trebuit sa ii treaca! Mda, plus ca n-avea deloc simtul umorului. M-as fi asteptat sa aiba. Adica na, daca esti asistenta tv nu trebuie sa fii si spontana? Nu ma uitam la emisiunile in care aparea ea, asa ca nu stiu daca nici acolo nu se prindea, vad ca am eu idei preconcepute ca anumiti oameni trebuie sa stie anumite lucruri. Which is totally WRONG as I see...  
           m-am uitat si la Romanii au talent, si o sa ma uit pana se termina preselectiile, nu ma intereseaza cine castiga. Am ras de numa. Multi romani talentati :D. Unii au talent. Altii dau din penibil in foarte penibil. 
           mi-a placut trupa MINESTRONE BAND. Is asa tonici si colorati. Veseli. Inedit. ascultati aici
Mi-a mai placut de un pusti, Radu Ionescu, care a cantat la chitara, i-auzi aici . Ma-ntreb cat exerseaza de canta asa. Foarte frumos si cica oscileaza intre fotbal si chitara!!! :) 
           Imi place foarte mult de Andra. Pana acum n-am observat decat ca e frumoasa si ca are o voce foarte buna. Aici am descoperit ca e si om :) si inca ce om ... cu inima MARE! Bravo Andra!
           
           

2 comentarii: