;

joi, 29 martie 2012

Praga :) episodul 3

Cea mai veche berarie medievala din Praga


Turnul Petrin... credeam ca nu mai ajungem la el. cand mergi catre un turn te astepti sa se si vada dar asta nuuuu :), nu din partea din care mergeam noi, si normal... Murphy asta si la Praga lucreaza! parcul catre turn foarte frumos, turnul este o copie a Turnului Eifel, se poate urca in el, nu e asa spectaculos, seara luminos, din departare, arata interesant :) Este si un funicular care te urca drept la el. Aici am vazut si o veverita faina :) Si am si fotografiat-o.

Primavara pragheza :)

Biblioteca de la Strahov. Micuta  (doua sali) si foarte frumoasa. 


Prietenul meu Harry Potter :) Obliviate!


Monumentul lui Kafka
  
Casa dansatoare sau Fred & Ginger
Nunta la Praga ! :D
          Lipita de Turnul astronomic este Primaria. In asteptarea orei fixe...atunci ceasul incepe sa se roteasca, asa ca la Sighisoara... oamenii se aduna in piata si asteapta spectacolul. Se aduna atat de multi... incredibil si apoi dupa ce termina tipul din turn cu goarna lui-trompeta si saluta publicul, publicul ovationeaza, aplauda si se risipeste rapid. Pe cand cascam si noi gura pe acolo, mie turnul asta mi-a placut foarte mult si de jos in sus si de sus in jos, numai ce ies astia proaspat casatoriti. Multimea aplauda, fluiera cand se saruta mirii, vrea sa isi faca foze cu ei...Dragut moment, adica mi s-a parut funny, nonconformist.
Ceasul astronomic
mai pun si maine poze cu Praga :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu