;

vineri, 5 august 2011

Parchez ca un porc

            Cand esti plictisit de cum arata masina ta, tre` s-o branduiesti! Sau sa o tunezi, asta cu tunatu masinii suna minunat (polifonic). Mi-a zis mie odata un prieten "mi-am tunat masina", oare numai mie imi suna aiurea propozitia asta??? si eu foarte nedumerita "ce-ai facut?" asa am aflat eu cum e cu tunatul masinii :D.
            Daca vrei sa te amuzi pe tine sau pe cei din trafic, cand nu stii ce sa iti mai pui pe masina ca sa fii altfel niste oameni cu mintea odihnita s-au gandit la asta: http://www.parchez.ca
           Ma rog, e bine sa stie toata lumea cum parchezi sau daca nu toata lumea, cat mai multi, de acord :D. De ce sa-si mai bata capul gandind ca asta iar a parcat ca taurul+vaca+ porcu` cand omu` are scris "negru pe alb" langa far, colea ca parcheaza ca un porc?
            Ma gandeam ca eu, daca ar trebui sa imi lipesc un abtibild atunci, ar trebui sa mi-l lipesc pe cel cu parchez ca un porc. Mi se are cel mai inofensiv . Si amuzant.
           Dintre toate nebuniile de mesaje lipite pe masini mi-a ramas unul drag, ceva de genul "conduc nervos, franez cand vreau eu". :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu