;

marți, 9 august 2011

Abstinenta

             Am citit o carte despre manipularea prin TV.Apoi m-am lasat de sportul asta, privitul la TV. O vreme. Nu stiu pana cand. Se implinesc cinci luni de cand nu ma mai uit la televizor. Ma uit daca e deschis si trec printr-o zona cu televizor dar nu zabovesc. In 5 luni poate s-au adunat 60 de minute, maxim.  Noutatile le citesc pe net si mai citesc (rasfoiesc) si cel putin un ziar pe zi. Stiu ca iar e criza in America, stiu ca si-a spart Adelina Pestritu nasu`... Nu mai am grija de a zappa, cand pe Realitatea Tv cand pe Antena 3.Daca nu-mi zbierau aia doua ceasuri pe zi in cap parca nu imi era bine. Acum citesc in cinci minute rezumatul, daca mi se pare interesant sau daca se face vreun rezumat. Cel mai des nu se face, semn ca cele doua ore de discutii au fost foarte interesante si pline de intelepciune. 
             Imi lipseste doar Cireasa de pe tort, ma distra emisiunea asta. Imi mai povestesc unii-altii care se uita si ma apuca asa un dor dar imi trece. Viata fara televizor e ok, mi-am umplut timpul acela cu alte lucruri funny pentru mine, apoi am ajuns sa-mi povesteasca altii tot felul de grozavii pe care atfel le-as fi "descoperit" singur sau nu, ca-n reclama asta (Laser frate) care inca mi se pare bestiala :D. O vezi mai jos.
             Imi lipsesc si reclamele, is tare atenta cand celor din jur le plac reclamele, mi le caut pe youtube :), asa am aflat si de reclama la Infantis Parizachis sau cum i-o fi zicand, coregrafia si textul le-am invatat inainte sa vad reclama pentru ca  ii placea tare Mitzei :P.
              PS: sa ai o zi super >:D< 
                                           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu