;

vineri, 12 august 2011

Dileme...

          Stau in pat cu laptopu. Ma pregateam sa scriu ceva, altceva dar nuuu se poate. Mitzanu a venit pan la mine si mi s-a pus in cap,ce-s alea 5 kg? (sa fim seriosi), cu coada pe laptop, toarce ca un bolund. se mai freaca de urechea mea, din cand in cand, isi baga mustatile in urechea mea si il enerveaza: lovirea tastelor si ultimele vesti cu neangajarea bugetarilor. Mda, cetesc ca iar s-au blocat angajarile la bugetari.Nu stiam ca s-ar fi dezghetat. Regula "de aur" zice ca la 7 angajati plecati se poate angaja unul. Cine sa fie acel unu? Ma-ntreb si eu, retoric, fireste. Sa fie ruda de-ai lui Boc sau de-ai partidului? Sa fie, desigur. Pentru ca "ei Este". Punct.
           Eu  sunt convinsa ca sunt sectoare intregi unde nici cand pleaca sapte nu se vede c-ar fi plecat. Poate si  pentru ca aia de i-au dus in spate isi vad de treaba lor, in continuare. Dar in locuri cu putini angajati, de ce trebuie sa plece 7 ca sa vina Unu? Cine? Superman? 
           Apoi, am citit ca unul cu pistolul, catarat pe-un stalp suparat pe autoritati, ameninta ca trage... Apoi, la cum merg lucrurile in Romania, zic si eu ca n-ar mai trebui sa inalte bordurile si nici sa le schimbe periodic, ci, cu banii aia sa faca mai multi stalpi, din ce in ce mai multi stalpi, numai stalpi... sa aiba de unde-si striga oamenii durerea ca de pe bordura is prea mici si nu ii vede televiziunea... 
          A, si sa nu le mai dea liber la pistol ca sperie copiii. Pistoale in Romania nu-i putin anacronic?

2 comentarii:

  1. 1. orice calculator care se respecta e o ea, pentru ca face exact ce-i spui, nu ceea ce stie ce vrei. (deci, laptoapa: acerita, haspita, aplita, delita etc.)
    2. de acord cu tine in prinzip, cu o adaugire: sunt departamente mult subdimensionate unde lucrurile nu merg. inca traiesc, cu eforturi supraumane din partea celor ramasi. dar zau de stiu cat vor rezista.

    RăspundețiȘtergere
  2. :) bene "Haspita mea" e o Lady :D...
    2.nu, nu merg si nici n-or sa mearga. se cere performanta dar nu se creeaza minime conditii. uneori mai razbesti, alteori... pana nu se vor face angajari pe competente mai greu cu performantele. oricum mie mi se pare total aiurea sa scolesti studenti in banda, la facultatile de stat, pe locuri bugetate (si nu numai) si dupa aceea sa ingheti ani la randul posturile. adica Nu sunt bani dar statul investeste niste bani in studenti de care nu are nevoie, si nu putini bani.aiurea.

    RăspundețiȘtergere