;

miercuri, 16 iulie 2014

O bere amara : Despre oamenii E

          aseara la o bere. la o masa alaturata niste oameni. habar n-am cine. discutau. radeau. povesteau. parca tam-nesam se ridica o tipa si da cu paharul de masa. ridica vocea. zice, tu esti tampit !? erau cativa oameni la masa aia si m-am gandit ca se linisteste furtuna, fiind mai multi tre` sa fie si un prieten la masa. incercam sa ii ignoram. toti avem nervi. dar curgeau cuvintele suvoi. reprosuri grele, insulte ca de cand a ajuns cine e, "noul E" (mi-a placut metafora asta) lucrurile stau altfel.
        din ce zicea, n-as putea zice daca erau amanti sau colegi. erau familiari. cert e ca despre oameni fara coloana vertebrala se vorbea, despre lipsa de principii si valori, despre tradari si despre cum e sa fii "neprieten", despre cum "noul E" nu mai valoreaza nimic, pentru ca "este tampit". 
             pam-pam!
          si s-a lasat o tacere grea si la masa noastra... nu-ti venea sa mai zici nimic. Inevitabil m-am gandit si eu la "oamenii  E" din viata mea... fara coloana vertebrala, fara principii si valori, fara... 
           O bere amara...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu