;

joi, 24 iulie 2014

Biserica reformata de la Vetiș (jud. Satu Mare)

          Cand lenea este invinsa mai dam o raita cu bicicleta pan` la Vetis. De ceva vreme biserica era in renovare si acum pare gata. Nu stiu ce au facut in interior (era inchisa), am vazut ca au schimbat usi, ferestre... De fapt, o singura data am prins-o deschisa si cel ce o ingrijea a fost foarte atent, am primit si un pliant de la el si am urcat si in pod :). 
            In ultima vreme n-am mai facut poze asa ca am carat si aparatul. Pozele rosiatice le-am facut prin ochelarii de soare.

          Cainele din vecini latra ca psihopatu`. Am inteles ca asta este treaba lui , sigur ca am inteles.Dar cum ziceam...ca psihopatu`... O fetita (nu avea cinci ani) a trecut cu tricicleta si a salutat cu "saru-mana" (din seria "eu cred ca vesnicia s-a nascut la sat").





 Dricul asta mi s-a parut interesant. N-am mai vazut niciodata unul atat de aproape. Adica... am vazut doar in filme, mai exact. Vechi si frumos.
 





 De aveti drum prin Satu Mare...dati o raita pan` la Vetis :). Am zis.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu