;

duminică, 19 ianuarie 2014

Frozen...+ American Hustle

         de nici nu mai stiu cand am vazut Frozen (Regatul de gheata)...as fi vrut sa il vad la cinema dar era dublat in limba romana... anyway, nu m-a fermecat, nu zic ca e rau sau ca nu merita sa fie vazut dar, la cum era trailerul, m-am asteptat la ceva sooopeeerrr-trroooooppppeeerrr!Si mi s-a parut plictisitor. Si previzibil.  Sau am imbatranit peste masura, asta e raspunsul :). Personajul Frozen e frrrumos si haios! :) Nu stiu de ce dar povestea mi s-a parut exagerata. Toti copiii care l-au vazut au ramas wow :), deci da, cum spuneam...de batranetile mele e vorba, sigur. Asa ca il recomand. Nu m-as mai uita o data, la Shreck daaaa :)!
         American Hustle(Teapa in stil american)...film de Oscar, nu stiu cate nominalizari, faaaain. Te tine. Imprevizibil. O poveste de dragoste, escroci, putere, supravietuire.Interesant.  
         M-am bucurat sa o vad pe Amy Adams si pe Robert de Niro. Sooo, da, recomand.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu