;

vineri, 3 ianuarie 2014

Daca aveti o comoara...


        Mda. Niciodata n-am cautat sau strans comori. Am strans dar nu le-am numit asa, dar sa nu mai ziceti la nimeni, shhh, va rog :). 
          De Craciun, de fiecare Craciun, imi place sa stau in pat si sa citesc, anul asta am recitit si Aventurile lui Tom Sawyer de Mark Twain. Pe mintea mea :). Pentru cine n-a citit Mark Twain pana azi... scrie tare fain, rog+insist sa recuperati :), si povestirea Adam si Eva e bestiala (serios si de-adevaratelea :D).


          Revin la Aventurile lui Tom Sawyer... si cum acolo Tom si prietenul lui Huck cautau comori, azi am iesit la o plimbare+poz(n)are si ce sa vezi ... am gasit mai multe locuri de ascuns comori. N-am mai cautat niciodata locuri din astea dar, cum zicea bunicul meu, locurile te gasesc ele pe tine :). Tarnacop n-aveam la mine. Aveam doar aparatul foto. 
             So, daca aveti o comoara va rog sa o ascundeti... AICI

sau AICI
 saaauuu AICI.
          N-am timp sa caut comori mai departe asa ca va multumesc pentru intelegere.
          De abia astept sa vad/gasesc comorile voastre! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu