;

sâmbătă, 4 august 2012

Cetatea Dezna, judetul Arad

          tot din seria avem o tara frumoasa...
          am fost la Cetatea Dezna, la cativa kiometri de Moneasa vreo 10, langa un pod, aproape de Hanul Pescaresc. Este acolo un indicator care zice ca pana la cetate sunt 45 de minute. Si normal ca am trecut pe langa indicator ca ne aminteam ca e pe partea dreapta a drumului si era pe stanga :).  Dar oameni buni stiu sa explice si facem cale intoarsa. Lasam masina la marginea drumului si de indata un batran simpatic vine sa ne explice cum se merge pana sus. Na, urcam lin, pe o carare larga, flori si fluturi, facem pauza la minutul 20 si asteptam sa treaaca alealalte 30 sa vedem ruinele. In vreo cinci minute am ajuns la ruine si nici azi nu inteleg de ce scrie 45 de minute. Poate daca mergi in mersul piticului. Sau pentru pensionari?
          la ruine, sus, mare dezamagire. printre maracini, tot felu de copaci crescuti pe acolo, se vad niste ruine. ne-am bagat pe ceva carare stramta, tot ferindu-ne de urzici si maciesi, am ratat peretele mare :), ceea ce mi se pare incredibil. noroc ca la intoarcere l-am gasit :), in link-ul ce l-am pus mai sus se vede cum arata ruinele fara atata vegetatie.
privelistea de acolo de sus foarte frumoasa. ma intreb de ce nu se ingrijeste nimeni si de cetatea asta... mda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu