;

duminică, 19 august 2012

Brave - Neinfricata, desene animate

am vazut mai demult trailer-ul la acest film, Brave si mi s-a parut wow, faiiin :). a must :)

asa ca azi m-am uitat la desene. online. si filmul e amuzant dar nu mi-a prea placut, adica blestemul ala mi s-a parut cam tras de par si faptul ca ea e un arcas asa de bun, trebuia sa ii foloseasca la ceva mai mult decat s-a vazut :). parca altadata se scriau povesti mai frumoase.
poate pentru copiii mai mici decat mine e o incantare. cu siguranta ei traiesc tensiunea, sunt infricosati, dar eu, Insensibila am privit cu amuzament. a fost un moment emotionant la sfarsit, dar va las sa il descoperiti singuri si... da, nu mai hotarati pentru altii ce e mai bine ca nu se stie cand va treziti ursi ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu