;

luni, 13 august 2012

...briose, muffins, prajituri

        mda. ma mai uit la masterchef la TLC, cand apuc. vreau sa imi caut un sezon si sa ma uit pe calculator cand am eu chef. cand ii vad pe aia ce minunatii fac, sau dimpotriva, imi vine cheful de facut ceva bun. zilele astea au primit sarcina la testul de presiune sa faca un tort :). frumoasa sarcina :) si m-am gandit ca sa tot fie cateva luni de cand n-am mai facut vreun tort. 
         mi-o fi ramas gandul la torturi, ca, ieri mi-am cumparat o tava mica de teflon, in forma de inima. de asta am si cumparat-o, pentru forma, desi e mica... cam mica. mda, sa n-aud pe careva ca taiam dintr-un blat normal cate inimi voiam ca ma enervez. da, cum ziceam, tava din asta nu am mai avut :D siiii imi lipsea.  so, o sa fac o praji` faina si o sa insiropez, azi-maine :). am cumparat si mascarpone. sunt in linie dreapta, cum s-ar zice.  
          mda, apoi m-am gandit sa m-apuc de facut briose :). muffins. aham. din alea faine. cu diverse creme. fructe si ce-o mai fi. astia la TLC au o emisiune-concurs cu briose, niste cofetari din America, trei concurenti cu echipe din care ramane unul. apoi fac aia niste briose faine :)... incredibil. sunt foarte talentati. enervant de talentati :D.
          acum  eu sunt in cautarea retetei perfecte :) 
          mda. sau as putea sterge postul TLC. ca-mi da idei, de lucru... mai vedem. 
          PS: zi faina si tie :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu