;

luni, 4 iunie 2012

Cine sunt eu? Vrajitoare buna?

           da. am fost vrajitoare. de 1 iunie am facut o mica petrecere. au ai venit doi zombie, un pirat, un mentalist (oare ce era, ca avea camasa aia hipnotizatoare, nu mai stiu ce zicea ca e), un indian, un hippie si un pirat, de gen F+M. eu, eu n-am reusit sa fac nicio vraja si nici sa mananc copii, vorba cantecului aluia cu sunt o vrajitoare rea si am de gand sa manc copii desi unii erau ispititori :). am avut o matura, o palarie, unghii verzi si atitudine :D. da, pozitiva. am fost intrebata, several times, daca sunt o vrajitoare buna, lucru ce m-a-nfuriat pte masura :D, cum adica vrajitoare buna??? alea bune is ZANE!!!
          bine, apoi ne-am jucat diverse chestii. twister, nu ma mai tin incheieturile frate :D, `poi limbo (tot asa), si alte jocuri vechi si unul nou. Am primit o data de la lays un pliant cu jocuri si am inaugurat unul, asta era fain si intr-adevar funny. Se numeste Cine sunt eu, se sta in cerc si cel din stanga scrie o eticheta pentru cel din dreapta (care se lipeste de frunte, sa vada toti)si cel din dreapta trebuie sa ghiceasca cine e(ce scrie pe eticheta) numai pe baza intrebarilor la care raspunsurile au fost doar da, nu si depinde. Daca crezi ca e usor :D, sa te vad!
          La mine scria ZANA! Pai, dupa diverse intrebari, tare cu greu am reusit sa imi dau seama.  Nu credeam nici eu ca imi voi da seama. Da, funny, ne-am distrat. 
          inca am ramas cu piesa aia de la Cargo, Vrajitoarele, in cap. Azi e ziua lor, ziua ielelor, vrajitoarelor pana-n zori... :D 
             Faina zi :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu