;

vineri, 23 noiembrie 2018

Hai sa facem bibliotecile "great again"!

Pățeşti. Atât. Karma.
Vorba cântecului, într-o nu ştiu care țară, într-un nu ştiu care sat..., 2018, anul Centenarului...
Într-o zi vreau să ajung la biblioteca din centru. Județeană.
-Biblioteca? Biblioootecaa?! Când aude, taximetristul face ochii cât cepele. Şi apoi zice că nu ştie unde e, dar dacă l-am fi intrebat de baruri ar fi ştiut. (Ce uşurare!)
-Na, lăsați că ne zice bretenu goagăl.
-Nu, nu, lasati ca intreb in statie!
Taximetristul intreaba în stație. Dispecera întreabă şi ea în statie de vreo 3 ori daca nu stie cineva unde e biblioteca. A inceput sa imi bata inima cam tare. Nu prea stiau.
Intre timp "goagalu" zice tot. Aflam si din statie...
Am mai zambit pe sub mustata dar parca nu era zambetu' meu.
Let's make libraries great again! #centenar #numazic
#mersulpejosesanatos
Ps: Am crezut ca taximetristii sunt mai tari ca google map. Nu eram în Tokio.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu