;

miercuri, 25 mai 2016

Bacalaureat, film premiat la Cannes

          Mda, am fost la filmul premiat, la Bacalaureat. N-am vrut sa stiu nimic dinainte pentru ca mie imi place sa ma surprinda. Pana am rezervat biletele la cinema am vazut ca e drama si ca e cotat bine pe IMDB.
          Mda, iar drama, mi-am zis... Pentru mine a fost prea lung. Intr-un orasel de provincie, fata unui medic tre` sa dea bacu`. Devine victima unei agresiuni si ea tre` sa dea bacu`... Ea trebuie sa ia minim 9 ca sa plece cu bursa in Anglia. Nu se poate aduna asa ca tatal ei incepe sa intre in "lantul am eu un prieten care..." si incep sa se dea niste telefoane. Tatal este determinat sa isi faca fiica sa mearga la studii in Anglia, a facut si el niste investirii, meditatii  multe :) si investitia trebuie recuperata pentru ca oricum Romania nu-i poate oferi nimic fetei.
       Subiectul contemporan #coruptiaucide, iubiri imposibile, tradari, abuzuri, compromisuri, conflict intre generatii, parintele care stie ce e bine pentru copilul sau. Atmosfera apasatoare, insistente enervante. Fain tatal, faina si fiica.
           Ca spectator filmul iti lasa asa un gust amar pentru ca e prea realist, pentru ca pare documentar :). Cand se termina filmul n-ai cum sa nu zici "asta-i Romania" si da, nu cu mandrie. 
           Filmul e ok, intens, nu senzational si cum ziceam, pentru mine a fost prea lung. 
           Recomand.
         
      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu