;

marți, 22 decembrie 2015

O fotografie cat o mie de cuvinte



            Viata este o serie de momente. Unice toate. Viata e ca povestile. Aceeasi poveste, zisa si nu citita, de  fiecare data va fi altfel.
           Dac-ar fi sa “ma mai fac ceva cand voi fi  mare” mi-ar placea sa fiu si astronaut, si cititor de carti si stele, si... Si, daaa, fotograf :)
          Imi plac povestile. De aceea imi plac si pozele pe care le fac eu. Fiecare poza are o poveste : unele sunt vesele, altele sunt emotionante, altele sunt  triste. Pozele mele sunt despre oameni si locuri, animale, rasarituri si apusuri, speranta sau deznadejde.
           Hai sa va povestesc despre un un moment memorabil pe care l-am putut păstra într-o amintire foto sau video, cu ajutorul tehnologiei. 2015 a fost plin de momente memorabile, am facut o gramada de poze si de filme.  M-am uitat la niste poze facute in 2015 si am una tare draga, despre oameni frumosi pe care mi i-a adus viata in cale.
            Am fost asta vara la Cracovia. Am descoperit pe o straduta acest grafitti si mi s-a parut foarte frumos. Ne-am apucat sa (ne) facem poze langa peretele asta.


       Un localnic s-a apropiat si ne-a zis ca nu stam bine.:D A inceput sa ne modeleze si tot nemultumit era de rezultat.:D  Eram in toane bune si cum nu eu eram cel modelat m-am distrat si mai bine. Asa ca l-am rugat pe el sa stea „cum trebuie” si acesta este rezultatul.
              Nu ca e tare fain omu` nostru?
Asta e o poza memorabila :D. Ne amintim cu drag de el! Sa fie sanatos, ca haios e! Cum spuneam, momente si momente :). Poza asta e despre "enjoy the joy"!

      PS: alte poze memorabile si niste impresii din Cracovia "mea" sunt aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu