;

joi, 26 iunie 2014

Cum sa iti faci par de vrajitoare de Halloween?

          Dom`le...numai maine, nu-i poimaine. Vine Halloweenu` si de vreti sa fiti vrajitori/vrajitoare, atunci trebuie sa aveti o freza de vrajitor sau de vrajitoare.
          Asta seara era vorba ca mergem la concert dar elementul surpriza nu intarzie sa apara. Vine un om sa vada centrala termica, revizia, si dusu-s-a planul cu concertul! Mda. Tunete si fulgere!
         Asa ca, daca tot aveam timp, am aplicat o masca pentru par, 1 galbenus de ou si ulei de ricin cateva linguri, mai multe (ca era plina sticla), data viitoare fiind mai goala asa, o sa fie cu 2-3 linguri.
         Si am stat pret de o ora cu amestecul intins pe par pentru ca mi-am gasit ceva interesant de facut intre timp. Si cand am vrut sa il spal...mama da` fain statea :D, ca la o vrajitoare :D. Din pacate nu am facut poza ca altfel, ai de mine, ce tutorial tranteam. Inca imi vine sa rad cand imi amintesc. Reteta e buna, eu (daca ma fac vrajitoare) asa am sa procedez.
         Niste delicati ziceau ca nu poti sta cu "prostia aia" cateva ore ca "iti dai seama cum miroase"! Nu stiu ce sa zic, am stat o ora si nu mirosea a nimic, avea un miros neutru.
         Sugestii si reclamatii, poze cu frezele voastre vrajitoresti, astept cu drag! :)
       
PS: Evrika!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu