;

duminică, 9 februarie 2014

Cum sa cureti o rodie?

            mda. iarna nu-i ca vara. Oamenii mai racesc. Vitamine. 
            In mod miraculos apare o rodie la noi in bucatarie. O cureti tu? 
            Da, o curat! N-am niciun chef dar o curat. Infig cutitul in ea si tasneste in opt pete pe fata de masa alba si trei pe tricoul meu! Incep sa ma enervez. Zic...da-mi numai o lingura de lemn, parca era ceva smecherie cu lingura! Primesc lingura, ii troznesc vreo doua rodiei, nimic bun nu se intampla, adia na mai curgea zeama dar nu ala era scopul asa ca ma opresc din lovit si curat boaba cu boaba. Munca de chinez odihnit!
          Apoi o mananc. Tare, tare, tare buna! 
Mda, apoi gasesc filmul asta si musai sa il vedeti!  Doamne cum se bucura tipul asta ca a descoperit cum se curata, it`s freackin` awesome! :D
          Maine mancam rodie, iar. :) Dupa reteta asta! Doh!

2 comentarii:

  1. Deci sar'na sefaaaa pt filmuletu asta, ca am inceput din ianuarie sa mananc sanatos, multe fructe, printre care am inceput sa curat si pomelo, ananas, mango si rodii, ba si la rodii mereu aveam tricou de schimb, vinerea viitoare incerc cu siguranta, daca nu iese, vin si te bat cu lingura de lemn :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :D bravo! Buna asta cu "tricou pentru rodii", la tricou sa nu renunti totusi, vezi ca tasneste zeama.Si daaaa, hai! :)

    RăspundețiȘtergere