;

duminică, 15 martie 2015

Aferim!

           Filmul Aferim! a luat premiul Ursul de argint pentru cea mai buna regie, anul asta la Berlin. M-am bucurat ca inca un film romanesc se face cunoscut si am asteptat sa il vad. Nu stiam nimic inainte despe film. 
          Filmul e alb-negru. Am crezut ca la un moment dat va prinde culoare :). Am inteles ca actiunea e plasata in 1835 si probabil filmul reda  realitatea vremurilor. Subiectul e unul simplu : un tata zapciu si fiul sau pleca in cautarea unui tigan rob, Carfin, care a fugit de la mosia unui boier. 
          Oamenii sunt cam gri. Accesele de bunatate se sting in fasa. Raul este pedepsit. 
Limbajul e suburban, in multe locuri. Unele replici starnesc hazul totusi. Sunetul mi s-a parut aiurea. Nu stiu ce limba vorbeau, stateam atenta sa inteleg ce vorbesc pentru ca uneori vorbeau prea repede. Peisajele sunt foarte frumoase. Mi-au placut personajele si actorii. 
De mergeti la film, mi-ar placea sa stiu ce v-a placut. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu