;

joi, 21 noiembrie 2013

Interogatoriu

           ieri la dentist, o fetita ma intreaba tam-nesam unde locuiesc. era cu mama ei. straine de-a binelea si nu pot sa nu ma gandesc WTF...dar zic "departe", ea continua, "pe X36?", maica-sa intervine, nu acolo stam noi, ehhh, zic eu fata asta ma stie de undeva, e clar - I`m famous :) si zic, nu dar prin zona locuiesc, ea merge mai departe...le stii pe Stefi si pe...DA! le stiu.acum, se strange cercul, am identificat-o... zic ...te-ai jucat cu noi? si ea, numai un zambet deseneaza in aer un sotron melc din care am jucat o singura data in vara si s-a lipit si ea de noi ca prea era veselia mare.
         mda. interesant ca m-a retinut. eu n-am recunoscut-o. la plecare mi-a zambit si m-a salutat ca si cand eram prietene vechi.cine poate sti :)!
         lumea asta e tare mica.
         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu