;

vineri, 2 august 2013

Hai la circ :)!

:) :) :)
        am fost la circ. RECOMAND!!! Nu ma asteptam sa imi placa atat de tare, mai ales ca animalele nu prea faceau mare lucru. Dar, mai bine pentru ele :). In schimb a fost un spectacol frumos: jonglerie, flacari, clovni (astia chiar erau funny, frumos), contorsionism, acrobatii, pirati, cai, ponei, camile, capre :), de capre chiar am ras :) (au facut un singur tur de arena, vreo 4 capre, se invarteau dupa ceva mancare :D, atat. Le-am aplaudat din toata inima! :D), serpi si alte bazdaganii.
       Buna dispozitie, culoare, oameni incantati siii ce de oameni! M-am bucurat sa vad atatia oameni acolo. 
      Am trait cu impresia ca nu prea merge lumea la circ. Deci, luati-va si mergeti, circul Safari mai sta pana pe 4 august la noi in Sat`!
      Si daaa, luati-va nas de clovn ca sa aveti ca si mine! Cu led :)  E  bun si pentru cand te deghizezi in ren!(adica niciodata? :) ) So, let it snow!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu