;

duminică, 14 octombrie 2012

Satu Mare...


de ceva vreme incoace ma bate gandul sa-mi iau un aparat foto mai destept. niciodata nu mi-am facut timp sa fiu turist pentru o zi in Satu Mare. Gasesc ca orasul asta e chiar frumos si sunt destule lucruri/locuri ce merita sa fie fotografiate! sambata, in plimbare prin oras, din intamplare aveam aparatul la mine... trebuie  sa imi fac timp sa ratacesc pe stradute. acum, toamna, e si mai fain! so, cine mai vine?
primele trei poze reprezinta Catedrala romano-catolica din exterior. imi place foarte mult biserica asta. imi aminteste, printre altele, de tati.

2 comentarii:

  1. Eu fac chestia asta destul de des...sa vezi ce case pe unele stradute

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am sa merg si eu. si in Gradina Romei cred ca e o toamna frumoasa :)

      Ștergere