;

joi, 6 septembrie 2012

Prietenii mei calatoresc si ei :)

m-am gandit mai demult sa rog oameni faini din jurul meu sa impartaseasca si ei niste poze, sentimente, sa scrie si ei niste lucruri despre locurile prin care umbla sau despre evenimentele interesante la care iau parte. am observat adesea ca ajung oameni la blogul meu cautand informatii despre locuri in care am fost, despre care am pomenit pe blogul meu. totodata, asa voi afla si eu despre locuri/evenimente in/la care poate n-am sa ajung niciodata sau, daca am fost am trecut pe alte carari sau am incercat alte sentimente...
din seria AVEM O TARA FRUMOASA. Asadar Lore zice asa..."
                                           Vacanta in Romania :)

            Am avut privilegiul de a-mi incepe vacanta in zona Molișet  un sat în partea de nord-vest a județului Bistrița-Năsăud, în Munții Țibleș. Am stiut inca de pe teritoriul comunei Târlișua ca voi avea parte de trei zile minunate, in primul rind pentru ca am intrat in zona fara semnal, apoi nu am avut tv, radio sau alte surse care sa ne intoxice cu informatii.
           Astfel ne-am putut bucura de maretia peisajului, ciripitul pasarilor, adierea vantului, susurul vailor, cantecul greierilor si nu in ultimul rand de talanga oilor. Despre senzatiile traite cand urcam nestingheriti pe potecile din padure, adierea vantului, care pare a fi mesajul transmis de falnicii strajeri (eu asa numesc brazii) voi lasa fotografiile sa vorbeasca de la sine.

         Au urmat muntii Retezat, un  scurt popas la Rau de Mori, in drumul spre Dunare, loc de revazut NEAPARAT pentru ca aici am avut ocazia de a ne infrupta cu mure, afine si zmeura.... am luat si cu noi, vorba ceea, sa mancam si la Dunare .....cu peste.
        Am facut un popas la Manastirea Piatra Scrisa, vezi legenda aici.
         Dunarea – traseu, Hateg, Caransebes, Orsova, Dubova, Manastirea Mraconia

         Prima surpriza, peisajul, zona stincoasa, evident serpentine, fiind singurul sofer........a fost destul de greu, insa oboseala dispare automat cand te asezi sub o salcie, cu picioarele in Dunare, briza, fluturii multicolori (marturisesc ca nu am vazut atatia fluturi decat in copilarie, cand ne puneau sa ducem insectarul la scoala). Cu insectarul, cum a fost... pai la bunici, am alergat toata ziua pe pasunea satului dupa insecte, cu chiu cu vai adunat vreo douazeci dar, bucuroasa si infometata, dupa o zi de alergatura,ajung acasa si fara sa ma gandesc am pus pe prispa casei colectia mea. Va imaginati ce-a urmat... ospatul gainilor si pentru mine nota 7 cred.  :D :D :D
        Am fost surprinsa sa vad foarte multi turisti romani, chiar si din Braila, Constanta, Tulcea.....si bineinteles nemtii care s-au gandit sa traverseze Dunarea in barcile lor de canotaj. 
       In concluzie, o vacanta pe gustul meu."

PS: Multumesc Lore. >:D< 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu