;

duminică, 23 martie 2014

Piata de vechituri

       Later edit : Azi l-am dus pe Urechila la Ardud. Merita toti banii. A facut sa rada multi copii :)
Funny Iepurila:) Maine il duc la Tasnad :)! 

          de doi ani ma pregatesc sa merg la piata de vechituri din Satu` meu.
          Azi am ajuns. Am uitat de senzatia aia minunata cand in maximum o ora, nu am stat niciodata mai mult de atat la piata asta, te calca pe pantofi cel putin trei oameni, stai la inghesuiala cu multi altii care gasesc ca e tocmai potrivit sa se plimbe cu placinta in mana (unsuroasa si cu niste chestii smantanoase pe ea) printre oameni. 
           Mi-ar placea sa imi explice cineva, de ce la ora 10 dimineata stau la randuri interminabile oameni cu copii mici sa cumpere placinte fripte in cine stie ce uleiuri vechi/arse sau hotdog?
           Si drumul pana acolo e minunat. Masina langa masina, se circula bara la bara. Am parcat la trei strazi distanta. Just great.
           Si cand mergi sa cumperi nimic, nimic gasesti :)!
Si totusi am gasit ceva :), imi lipsea grozav :D ...

                      0 marioneta! Seamana cu cineva din Winnie Pooh :). Ii funny :). 
                      Am inceput sa ne imprietenim :D!
P.S. :
Sa ai o saptamana faina! :)
       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu