;

vineri, 28 martie 2014

In cautarea fotografiei perfecte :)

         Din totdeauna mi-a placut sa ma uit la poze, sa fac poze. Nu ma pot abtine :) Primul meu aparat foto digital, Canon a fost. Un aparat compact, foarte tare, m-a dus in multe locuri frumoase si am facut multe poze traznet cu el :).  Acum am un aparat mai destept, tot Canon, un DSLR. Imi place Canon.
          mdaaa, ca nu m-am mai laudat de mult zic ca a venit momentul...  
       Saptamana trecuta a plouat grozav. Si un curcubeu s-a itit langa pe strada mea. Ma uit eu cum as incadra, imi intrau ceva cabluri in cadru asa ca ies in ploaie, ploua cu soare (isi batea dracu` nevasta!). Inhat Canon-ul meu de pe masa, imi trecuse prin cap sa fac cu telefonul poze dar neah, sa iasa ca la revista, frate! Nu ma joc! :D 
         Ok, ies in ploaie, mai la stanga, mai la dreapta, calc in trei balti, dar naaa, iese poza,  curcubeul meu :),  scot ochii la aia de n-au vazut curcubeul, sun in America, domle, ce sa mai... aveam trei scenarii, ce o sa fac cu poza! 
         Ok, incadrez, tzac-pac, nu stiu cate am facut, paleste curcubeul si ma intorc acasa gata sa ma uit ce minuni am infaptuit!
        Mda, gata veselia. Pana aici mi-a fost! Cand pun pe vizualizare, TANAAAM, n-am card in aparat... Ca un profesionist am lucrat! =)) Aha, stiu :D. Mama, ce  m-am enervat! Nu vrei sa stii! :D Si daaa, nu are memorie interna! Asa ceeevaaaa. Nu pot sa cred. 
         Asa ca, mi-am dat seama ca pentru perioadele mele de ratacit pe munte si de pierdere temporara a memoriei, ar fi sanatos sa imi iau un aparat foto compact Model Canon IXUS 1100 HS, incape in buzunar, ii usor, ii destept, face poze si filme faine. Si daca, doamne fere` uit cardul acasa, nu ma car cu ditamai aparatul dupa mine :). 
        Si, in completare, n-ar fi rau sa am si un iPad mini, ca sa imi editez pozele si filmuletele, pentru ca atunci cand sunt in the middle of nowhere sa le pot trimite fotografii faine sau filme celor dragi.

          Daca sunteti in cautarea fotografiei perfecte atunci...inspiratie multa va doresc... ca, aparate foto si accesorii pentru ele gasiti pe http://www.f64.ro. Mie tare imi place de ei!  Si mie imi trebuie un obiectiv de acolo, intr-o buna zi o sa il am  si mai fac si cursuri  foto. Si ioooo  vreau! :)
Sa aveti o zi faina!
     
PS: Cu aceasta postare particip la Concurs Creativ pentru bloggeri initiat de F64 si Canon.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu