;

sâmbătă, 9 aprilie 2011

Primăvară sau nu?

          Primăvara asta e mai capricioasă ca mine :)... oricum eu ziceam că dintre toate anotimpurile îmi place iarna, toamna, vara și primăvara. Nu neapărat în ordinea asta. Dar iarna ... cu zăpadă, asta iarnă-mi place, cu nas înghețat, cu vin fiert cu scorțișoară, mere coapte și nuci prăjite și... și cu oameni de zăpadă. Pe toți oamenii mei de zăpadă îi cheamă Borozel.(Borozel vine de la numele unei localități din România prin care am trecut adesea în drum spre munții patriei și când vedeam tăblița zâmbeam. Mai sunt și alții care zâmbesc la tăblițe? În afara tăbliței din Croația, stațiunea P... ??? Habar n-am.)
           Mda, voiam să zic că a venit primăvara în Satu` meu și că am apucat să fac niște poze la niște flori. Au înflorit magnoliile :) și țac-pac anunță ăștia pe la TV că iar vine frigu`... Iar vijgălanie. Iar ploi. Iar furtuni. na, asta este. Enervant...
           PS: am fost întrebată de ce n-am pus poze de la ziua mea. poze compromițătoare, desigur. apoi eu am zis, poze compromițătoare cu tine să pun? și cică nuuuu, e bine și așa. Mă gândeam eu :) Despre ziua mea zic doar atât, a fost suuuper :D și mulțumesc!
           >:D<   Weekend fain s-aveți!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu