;

duminică, 10 aprilie 2011

Hai România!

           Ehhh, azi am câstigat două medalii! Zici că eu le-am câștigat! Tare m-am mai bucurat. Gimnastica e un sport pentru care mă trezesc și noaptea. Să-l văd. Nu să fac eu gimnastică :P. Sunt atât de mândră de sportivii noștri. Mă emoționez când sunt pe podium, când li se cântă imnul. 
          Când concurăm cu alte nații n-am niciun fairplay :(, adică mă bucur când pică una de-a lor, stau cu degetele încrucișate și aștept să caaadă adversarii :). Știu că nu e frumos, că nu e bine, daaar eu asta aștept să caaadă ceilalți. Mă gândesc cât efort depun oamenii ăia, că exercițiile alea le-au făcut de mii de ori făra greșeală și țac-pac se lățesc pe burtă în mijlocul competiției. Greu trebuie să le fie.
          So, gimastică, Campionatele europene - Berlin, MEDALII :
  • una de aur (Sandra Izbașa) și una de argint (Diana Chelaru) la sol :D
  • aur la sărituri Sandra Izbașa :D
  • bronz, individual compus Amelia Racea :D
  • Flavius Koczi a ocupat locul patru în finală la sărituri + două medalii, de argint la individual compus și pe cea de aur la sol :D :D :D
                                                                                   Felicitările mele!  >:D<
P.S. Aștept să se țină și în România un Campionat European de Gimnastică !!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu