;

marți, 19 aprilie 2011

Eu CRED

     Opiniile sunt convingeri firave. Dacă devin convingeri profunde și profund înrădăcinate, atunci e cazul să fie numite credințe. Eu cred. Eu cred că suntem sclavii emoțiilor noastre. Eu cred că emoțiile sunt sclavele gândurilor noastre. Eu cred că suntem ceea ce gândim. Așa că nu prea te poți ascunde. Eu cred că regulile există pentru a fi încălcate. Eu cred că există oameni buni. Eu cred că oamenii se nasc buni. Altfel cum s-ar explica gestul copiilor de a face semne de prietenie necunoscuților? Eu cred că există oameni răi. Și proști. Am întâlnit chiar eu. Într-adevăr e mică lumea. Eu cred că există iubire. Eu cred că îți pasă.  Eu cred că dacă nu era așa era altcumva. Eu cred că cele mai bune caramele sunt cele la care ți se lipește hîrtia de dinți și de cerul gurii! Tu știi ce mai cred eu? =))  Eu cred că știu ce crezi. Eu cred... eu cred... eu cred... Tu ce crezi? Sau în ce crezi? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu