;

miercuri, 20 aprilie 2011

Despre genți

              Așa de felul meu umblu rar cu geantă. Gențile, adevărate cutii ale Pandorei.  Mie îmi plac gențile, fie alea mari-mari, în care n-am ce să pun - de obicei, fie alea mici în care nu încap :)... Mi se atrage adeseori atenția fie că am venit, fie că am mers fără geantă. Ce-o fi așa de mare mirarea să mergi fără geantă? Nu pricep la ce să mai car o geantă după mine dacă îmi încap lucrurile necesare prin buzunare. Ca să fiu mai trendy? Feminină? Sau cum? Crește IQ-ul?
             Azi îmi zice cineva că nu m-a văzut niciodată cu vreo geantă. Și m-am enervat :D. Adică cum? Eu care am nenumărate :D ? Am așteptat să ajung acasă să număr câte genți am pe cuier, la îndemână, în caz că... Apoi sunt zece :). Multe, puține, nu știu. Mai am câteva. O să le număr într-o zi cu soare.
            Am perioade și perioade... acum e perioada fără genți. What' s next?

2 comentarii:

  1. Ralu nu ai inceput bine...trebuia asa:
    Gentile sunt de diverse categorii si mari si mici, si rosii, si albastre, si de toate culorile. Sunt frumoase toate...asa ca umerasele...

    Revenind la ce ai spus tu...eu sunt de acord cu tine...la ce sa mai porti genti? Pe langa faptul ca dai o carca de bani pe ele, mai sunt si incomode. Plus ca ramana de fiecare data uimit cate lucruri se pot gasi in ele. Am o colega care are o geanta zici ca e sac. Baga in ea de toate, haine, farduri, incarcatoare, umbrele, etc. Urat...ft urat...mai bine asa ca tine...sa nu porti genti...mie mi se pare ca esti mai sexxy fara geanta:D

    RăspundețiȘtergere
  2. :D eu chiar am o geanta care seamana cu o maimuta... :D. Foarte frumoasa introducerea ta :D! >:D<

    RăspundețiȘtergere