;

luni, 4 aprilie 2011

Happy Monday!

Of, daaa... zice-se că zilele de luni sunt minunate, că dai randament, că iarba creşte, florile miros mai ceva ca Chanel5, ceru-i mai senin... Na, nu ştiu de unde scot cercetătorii textele astea. Momentan mă simt ca Garfield şi nu pot decât să mă îmbărbătez cu gândul că mai sunt doar 4 zile până vineri!!! Yupppiiieee! Yupppiiieee! Yupppiiieee! de trei ori Yupppiiieee!!!
Iar îs după nişte zile lungi şi nedormite :), una mai frumoasă ca alta >:D<

PS: Tre`să mă resetez. Tare somn mi-i...
Numai bine, o zi frumoasă să ai :)

2 comentarii:

  1. Da, asa e uneori lunea , dar sa vezi cum e cand altii te zgaltaie si nu-ti dau pace sa te
    dezmortesti asa... incetisor... si multa munca, si iar munca...si e 9 seara si nu ai apucat sa iti tragi sufletul si sa te gandesti o lecutza doar la tine... ca omulet si ce vrei tu ca omulet... Intrusii trebuie pusi la zid. Bum bum.. ca e doar luni. Noroc cu inocenta copiilor ca ne coboara la realitate: "Mami, imi citesti macar ceva?" Asta am sa fac... las totul pentru puiut... Bye Loredana

    RăspundețiȘtergere