;

duminică, 24 aprilie 2011

Paște fericit!

Dacă m-ar întreba cineva ce-mi place mai mult Paștele sau Crăciunul aș zice Crăciunul. La noi în sat sunt niște tradiții grozave, de Paști se umblă la stropit, băieții la fete, și dacă uraaam ceva - atunci sigur uram chestia asta. Eu nu găseam asta funny, nu număram stropitori, nu-mi doream să miros ca o drogherie dar acest lucru se întâmpla. An de an.  Mda. Iepurașul nu-l așteptam. Am avut în copilărie un iepuraș tare de treabă, când dormeam de după-masă întotdeauna își tinea promisiunea și-mi lăsa pe colțul dulapului ceea ce-mi promisese, bomboane, creioane colorate, caramele, gumă de mestecat și cogeacuri :D, oare cum se scrie corect cojak??? nu știu. Apoi am câștigat la o tombolă un iepuraș, îl chema Tomiță și era tare deștept, mai deștept ca mine, mânca numai bomboanele de ciocolată de pe brad!!! Eu nimeream și bomboane fondante (care aveau gust de lipici) dar el nu greșea niciodată!
Voiam să povestesc despre un Paști atipic și uite unde am ajuns :).
                                       So, Paște fericit alături de cei dragi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu