;

luni, 18 aprilie 2011

Pisici publice

           Când am zis eu că-mi fac blog mă gândeam ce nume să îi pun. O variantă era Pisici publice sau alta Pisici urbane, mi se părea mie amuzantă ideea, și pe el urma să scriu numai întâmplări cu pisicile urbane,consătene și publice din viața mea.
            Habar n-am cum de... dar în ultima vreme plin de mitze pe strada mea. Una mai ... ca cealaltă. Plus Mitzanul meu care-i Cel Mai Cel. Indiscutabil. Indubitabil. Incomensurabil. In...
Ieri, bunăoară, mă plimbam prin marea metropolă. Și iaca văd o mitză, rasa comunitară, asemănătoare cu Mitzanul meu. Adică alb cu negru, 4 labe, cap și coadă mare. Cu deosebirea că Mitzanu meu e frumos, cel mai frumos. Așa, și mitza asta stătea la pândă între niște frumoase, galbene păpădii, visa să prindă o turturică și zbang o ia la goană, pasărea zboară și soră-mea zice "Tu crezi că Mitzu ar fi prins-o, nu?" Și m-a apucat râsul că cine-l cunoaște pe Mitzu știe cât e de talentat =)), și nu-i vorba numai de talent aici că el mai are și curaj, mult curaj =)), ăsta când vede păsări la TV o ia razna, d-apoi care dau din aripi lângă coada lui...
             Mi s-a făcut dor și am scris de el! N-am nicio poză la îndemână. Altă dată.:)
             O zi frumoasă să ai! >:D<
          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu