;

marți, 26 iunie 2012

Salvati Rosia Montana

           sunt si eu de parere ca exploatarea aurului de la Rosia Montana este o mare magarie si prostie. nu stiu de ce ar trebui sa vina canadienii sa faca asta la noi in tara. exista acum atatea posibilitati sa atragi fonduri europene si sa faci tu astfel incat implicarea canadienilor mi se pare aiurea. de ce nu se face cu fonduri europene, care ar putea fi atrase, mi se pare suspect. de ce sa vinzi cuiva ceva ce ai putea tu insuti sa faci profitabil. pentru ca nu se poate? pentru ca e ceva dubios la mijoc? aha(m), asa cred si eu.
           n-am stat sa aprofundez fenomenul prea tare. dar, gandul ca ar distruge niste munti, ca ar polua incredibil, ca ar ca ar muta niste oameni pentru ca altii sa-si poata dezvolta o afacere din care, cred eu, Romania ar pierde m-a facut sa zic si eu salvati Rosia Montana.
            am vazut zilele astea un clip cu Maia Morgenstern realizat in sprijinul cauzei Salvati Rosia Montana.


mda, imi place mesajul campaniei: "Un om valorează mai mult decat aurul pe care îl poartă. La fel şi o ţară. Salvaţi Roşia Montană!" dar clipul mi se pare exagerat. Nu m-a miscat deloc. M-a enervat sau, e mult zis enervat, indignat mai degraba.  
           Chiar trebuie sa ne smulgem cerceii din ureche pentru ca cineva sa inteleaga ca ceva nu e bine?
           Apoi, aseara am vazut alt videoclip. Cu Dragos Bucur.
         
            Mda, ce sa mai zic si de asta... Chiar trebuie sa ne smulgem dintii? Comme on. 

            Mda, sunt o insensibila. Stiu. Ma-ntreb, ce mai urmeaza? ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu