;

miercuri, 6 iunie 2012

MasterChef finala :)

            asta seara m-am uitat la finala :) si mi-a placut mult. nu cine a castigat. nu stiu cine as fi vrut sa castige pentru ca stiam cine-i castigatorul, am citit pe net acum vreo luna. tare m-am mai enervat cand am citit, ca eu am crezut ca se intampla in timp real si nu ca e inregistrare.
dar ma rog, m-am bucurat aseara, cand in sfarsit a iesit Andreea din competitie. eu as fi scos-o mai devreme, datorita acceselor ei dese de fairplay! O fi bucatareasa buna, nu imi dau seama de la tv. dar are un caracter infect cum rar gasesti. Ma rog, ca ea nu-i nimeni, intr-adevar... Vad acum ca pe net circula diverse stiri despre ea (cretinisme, Andreea a plecat la piscina, Andreea a participat la evenimentul X, Andreea..., probabil ca va deveni o diva ca asa e la noi  "totul e pe competente". Asa, si pe Isaura m-am buurat cand au eliminat-o, tot pentru faiplay. O fi concurs de gatit, nimic de zis, dar tre` sa aiba s-asta niste reguli. Pe Isaura as fi vazut-o in finala dar trisand, nu era locul ei acolo.Clar.Mi-a lacut D`Artagnan. Faaaain :)
         Ai de mine ce mi-a placut cand i-a adus pe toti. Ce emotie, ce veselie! Si ce preparate au facut ! Mama, Doamne!!! Na se vede ca au evoluat mult ca au invatat o gramada de chestii si mi-ar placea si mie sa invat din astea de la cineva.  Uau ce farfurii frumoase :)!
         Dintre cei doi, totusi, mi-ar fi placut sa castige Mimi. dar n-a fost sa fie. Bravo Mimi! Bravo si lui Petru. multa creativitate. si culoare. frumos, ce mai :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu