;

joi, 21 iunie 2012

Castelul Lonyai de la Mediesu Aurit

           Am fost duminica pana la castelul de la Mediesu Aurit. Drumul e (tare) prost chiar la intrare in Medies. Adica ... groapa langa groapa.Anul trecut cand am mai fost am scris asa.
          Anul asta s-a schimbat ceva. Si normal ca in rau. Acum au hacuit toti copacii (incredibil!!!), au cosit (asta e de bine) si s-au apucat sa faca un sant mare (care-i faza cu santul?).
          Cetatea parea tare mica. Paraginita. Am citit in ziar ca se va repara. La fata locului am aflat ca vor sa faca parc de distractii acolo si ca de asta au taiat copacii si au facut santul! Mda. Mie nu-mi vine sa cred. Totusi e monuument. Cum sa faci parc acolo? In fine...
mda, eu intelegeam sa fi taiat copacii ce cresc pe cladire. dar cei de langa??? cu ce incurcau? anu trecut am stat latiti vreo doua ceasuri la povesti sub niste pruni sau ce  o mai fi fost aia. anu asta te batea soarele in cap oriunde ai fi stat.asa ca n-am stat. enervant. cu E mare.
apoi am mers la situl arheologic sa vedem cuptoarele dacice. drumul pana la cuptoare e unul proaspat asfaltat, deci bun.
asa arata cuptoarele dacice. sunt protejate, fiecare intr-o "casuta". se zice ca in zona aceea sunt vreo 200 de cuptoare. langa sit sunt terenurile oamenilor, lanuri de porumb, grau... :) si cuptoarele sub ele. interesant. fain :)

    in concluzie, mergeti la castel. cine stie ce mai fac astia pana la anul... strand in sant?

2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. da, intr-adevar. din pacate autoritatiele iau masuri aiurea acolo. ma gandesc ce-ar fi facut japonezii sa fi avut ruinele astea...

      Ștergere